Emaitzak: 21

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (14)
Estos esquemas también rigen la relación en el entorno familiar. Eskema horiek familiako harremanak ere zuzentzen dituzte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Además pretende dar compañía y seguridad y aumentar los niveles de autonomía personal, favoreciendo el desarrollo de una mejor calidad de vida, servir de enlace en su entorno familiar y detectar robos, incendios y otros accidentes. Gainera, laguntza eta segurtasuna ematea eta autonomia pertsonala areagotzea da haren asmoa, eta bizi-kalitate hobea gara dadin laguntzea, baita haien familia-inguruan lotura gisa jardutea eta lapurreta, sute eta bestelako istripuak detektatzea ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Su entorno familiar muestra dificultades para atenderle. Familia-inguruneak zailtasunak agertzen ditu hura zaintzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El objetivo último es conseguir que el alumno se desplace de forma propositiva en cualquier entorno, familiar o no, y que lo lleve a cabo de manera segura, eficiente e independiente. Azken helburua da ikaslea edozein ingurunetan (ezaguna edo ez) ondo mugi dadila lortzea, eta hori modu seguruan, eraginkorrean eta independentean egin ahal izatea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

aspectos sociales, ceguera congénita, comunicación, discapacidad múltiple, entorno familiar, etapa adulta, sordoceguera adquirida alderdi sozialak, sortzetiko itsutasuna, komunikazioa, urritasun anizkoitza, familia-ingurunea, helduaroa, hartutako gor-itsutasuna

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En ellas participa también el entorno familiar más cercano. Literatura horretan, familia hurbilenak ere parte hartzen du.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El trabajo de la educadora o educador es fundamental en la educación musical del niño, ya que acostumbra a ser en el aula fuera del entorno familiar, donde se trabaja intencionadamente esta faceta. Haurraren musika-heziketarako funtsezkoa da hezitzailearen eginkizuna; izan ere, eskolan, familia-ingurunetik kanpo, lantzen da berariaz alderdi hori.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Recupera de tu entorno familiar algunos ejemplos de literatura folklórico-popular, tales como dichos, trabalenguas, adivinanzas, canciones de falda, pequeños poemas infantiles, etc. Clasifícalos. (Recuerda que no debes consultar libros ni enciclopedias, sino preguntar en tu propia familia, recogiendo la tradición oral.) Bildu zure familian literatura folkloriko eta herrikoiaren zenbait adibide, hala nola esaerak, aho-korapiloak, igarkizunak, magaleko kantak, haurrentzako poema txikiak eta abar. Sailkatu itzazu (gogoan izan ezin duzula libururik ez entziklopediarik begiratu; familian bertan galdetu behar duzu, ahozko tradizioa biltzeko).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El entorno donde el niño empieza a relacionarse con la literatura es en el ámbito familiar, primero a través de las canciones de cuna y más tarde manipulando los primeros cuentos. Haurra familian hasten da literaturarekin erlazionatzen; lehenengo, sehaska-kanten bidez eta, geroago, lehenengo ipuinekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si la gravedad fuese menor y el entorno familiar se comprometiera más, el diagnóstico podría, por ejemplo, recomendar permanencia en el núcleo familiar mediante el apoyo de una unidad de día, donde pudiese ser atendido en modalidad de media pensión. Larritasuna hainbestekoa ez balitz, eta familia gehiago konprometituko balitz, diagnostikoak hau aholkatu ahal izango luke: familia-nukleoan geratzea eguneko zentroaren laguntzarekin. Han, mantenu-erdiko modalitatean emango litzaioke arreta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ostalaritza eta turismoa (1)
(El turista encuentra un entorno que le es familiar) (Turistak ezaguna egiten zaion ingurunea aurkitzen du).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elektrizitatea eta elektronika (3)
Las diferentes modalidades de comunicación con personas con sordera o hipoacusia dependen de muchos factores: la edad a la que sobrevino el déficit, su severidad, las capacidades comunicativas, el entorno familiar y educativo, etc. Son importantes, asimismo, la atención temprana y los recursos con que se cuente para prestarla. Gorreria edo hipoakusia duten pertsonekin komunikatzeko modalitateak faktore askoren mende daude: gabezia zer adinetan sortu zaion, haren larritasuna, komunikatzeko gaitasunak, familia- eta hezkuntza-ingurunea eta abar. Garrantzitsuak dira, era berean, arreta goiztiarra eta artatzeko eskura dauden baliabideak.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por esta razón, la enseñanza del sistema se dirige tanto a la persona usuaria como a su entorno familiar. Arrazoi horregatik, bai erabiltzaileari berari eta bai haren familia-inguruneari zuzentzen zaio sistemaren irakaskuntza.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Este entorno está formado por las personas con las que la persona interactúa en diferentes niveles: familiar, escolar, amistades, comunitario, etc. Ingurune hori pertsonarekin hainbat mailatan erlazionatzen diren gainerako pertsonek osatzen dute: senitartekoak, eskolakoak, lagunak, komunitatekoak eta abar.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (1)
Sin el animador, es posible que estas personas siguieran interaccionando, pero lo harían siguiendo las directrices que ya tuvieran interiorizadas de su entorno social, familiar, laboral y vivencial, en definitiva, lo que les llevaría a relacionarse con aquellos huéspedes con los que detectaran que comparten cultura, comportamientos, edades o idiomas más afines, y no con los distintos huéspedes, independientemente de las características anteriores, que atraídos por las actividades preparadas por el animador van a encontrarse en este entorno controlado y propiciado por el profesional de la animación. Baliteke animatzailerik gabe pertsona horiek elkarrekintzan jarraitzea, baina bere ingurune sozialean, familiakoan, lanekoan eta bizipenekoan barneratuta dituzten jarraibideak jarraituko lituzkete, eta, horren ondorioz, antzeko kultura, jokaera, adina edo hizkuntza duten ostalariekin erlazionatuko lirateke, eta ez mota guztietako ostalariekin; izan ere, animatzaileak kontrolatu eta antolatzen duen ingurune horretan, mota guztietako ostalariekin elkartuko dira animatzaileak prestatutako jarduerek erakarrita.

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (1)
Interés por trabajar y buscar empleo:se refiere al tiempo que se dedica a la búsqueda de trabajo y a la predisposición a aceptar un trabajo similar al demandado o en otras categorías inferiores, aceptación condicionada por razones económicas o de responsabilidades en el entorno familiar y personal; así como por la disponibilidad, geográfica, de jornada laboral inmediatez para incorporarse al trabajo, etc. Lan egiteko eta lana bilatzeko interesa:denbora igarotzea lan bila, eta nahi denaren antzeko lan bat onartzea edo beheragoko kategoria batekoa onartzeko prestasuna; lan hori onartzea familia-inguruneko eta ingurune pertsonaleko erantzukizunengatik edo arrazoi ekonomikoengatik baldintzatuta egoten da, baita geografikoki ahal izateak, lanaldiak, lanean berehala hasi ahal izateak edo ez eta beste arrazoi batzuek ere baldintzatzen dute.

Materiala: Sistemen integrazioa